onsdag 1 juni 2011

If you take your love away from me...

Hemma...

Det började regna under begravningen... Inte ösregn men lite smått... Det var fint. Lustiga var att prästen kollade lite extra på mig... Jag vet inte om han kände ondskan inom mig eller något... O_o Besatt ! Skojar... Lost soul...

Efter åkte vi hem till min farbror och fikade. Han är så otroligt lik farfar ! Farsan är mer lik min farmor samma med min faster... Men Olle. Han både liknar farfar och har samma kassa humor... ^^ Pratade med min kusin också som jag inte har sagt något allas till. Han är 4 år yngre än mig, men jag kommer inte ihåg honom... :p Jag har inte alls någon stor släkt. Har, 7 kusiner tror jag... Jo. Och dom alla är runt min egen ålder så det är nice...

------------------------------------------

Tänkte om jag skulle försöka vila en liten stund... Som fan inte gått inatt. Försökte ha min rosa panther som huvudkudde (ett rosa gosedjur lejon) men det gick inte... Sedan låg alla kuddar fel och det för varmt blablabla... Men nu har tröttheten slagit in. John Blund hittade mig tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar