torsdag 2 februari 2012

Fiction

What´s cracking? Bara 4 dagar kvar tills man åker.. Lite nervigt. Är jätte mesigt när det kommer till flygplan.. o_O Tänker hela tiden "hur skulle det kännas att störta så där 20.000 m ner från luften i ett 2000 ton tungt flygplan." Jag gillar inte ens frittfall liksom. Nej, men det ska gå bra..

Kom ihåg när det var 30 dagar kvar innan man skulle åka. Det kändes som en evighet.. Trodde aldrig tiden skulle få för sig att ta ett steg fram. Saknaden var stor då när man tänkte mycket på skuffis. Men nu känns det lite bättre.. Det är bara 4 dagar kvar. :) Sedan är jag i hans underbara famn.

Tänk att vi har pratat varje dag sen när han åkte, förutom 2 dagar då när han var på väg ner.. Det är strongt av folk som har långdistansförhållande. Finns par som inte får träffa varandra på flera månader.. Jag vet inte, men jag gillar verkligen närhet.. Jag är sån som cravar efter att få känna närhet med min älskling. Bästa känslan. Hade jag inte fått känna skuffis närhet på flera månader hade jag blivit galen säkert och jätte ledsen.. Hade saknat ihjäl honom. Man får ligga och hålla om kudden så länge på kvällarna. ^^ Omringa sig själv med kuddar. :p Men snart.. Jag känner mig redan lite så här "överallt och ingenstans", pirrig och stirrig.. xD

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan färga håret. Bara 4 dagar kvar, heeey ! ^^ Mm-hm.
/ Halla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar