söndag 25 mars 2012

Romeo and Juliet

God morgon. :)

Svenska våren är verkligen här, vilket är underbart. Det är inte så där ruskigt varmt eller jobbigt kallt ute. Luften är frisk och solen är skön. Samt man ska ställa om en klocka fram nu också. Ut med sol stolarna !

Det är söndag idag med. Vilket betyder 2 timmar med k-pop mv nere i Australien. :) Jag och älskling såg på det ett par gånger. Han  tyckte om ett par låtar. :) Det är otroligt hur dom kan sända ett helt program med bara k-pop där nere. Tänk i Korea eller i Japan. Sånt måste gå hela tiden. Det får en att se hur annorlunda det verkligen är från olika platser här i världen. Omg. Fick jätte panik en gång när jag missade ett avsnitt.. Skrämde nästan ihjäl sweetie. xD



( En av mina absoluta favorit låtar inom k-pop.. )

När jag kom tillbaka hit till Sverige, var jag van att se glada människor lite överallt i Australien. Kanske någon som hälsar när man gick förbi. Men man märker hur kalla och nästan misstänksamma svenskar är. Var ute på en promenad igår och träffade på några människor som var ute och gick. Många familjer med barnvagnar var ute. Om man ler mot någon så tror dom att man är störd.

Ja. Nog med roligheter. :)
/ Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar