onsdag 18 juli 2012

Oh, jag har inte uppdaterat här på en väldigt lång tid. :) Det har hänt en del sen sist. Just nu är jag tillbaka i Sthlm. Och när man sitter här i sitt gamla rum så får det tankarna att börja flöda.

Jag vet inte vad det är med mitt gamla "flickrum". En slags trygghet? Något slags utopi? Nostalgi? :p I don´t know. Det känns så där lite mysigt att vara tillbaka. Och jag har tur som får ha kvar mitt gamla rum.

Och det leder till mina föräldrar som har behållt mitt gamla rum. Många ändrar väl sina barns rum till något slags styrketränings rum. Som Monicas föräldrar i Firends. xD Dom hade faktiskt ställt in sån där walk-band. Vad heter dom? Såna band som man bara går på. *%#)/)(/!)"=)¤!#"*
Men dom tog ut den. xD *yaaay* Nej, seriöst. Det hade inte gjort något om den hade stått kvar.

Jag tänker mycket på hur mycket jag är skyldig mina föräldrar. Som jag har bettet mig i så många år men dom har inte gett upp. Dom lever inte förevigt. Och jag har så lite tid att förbättra mig och säga vad dom betyder för mig. Eller iaf visa... På något sätt så har jag väldigt svårt att uttrycka mina känslor utåt. Vi ska inte gå all in Dr Phil nu. Men det får en att tänka iaf.

Jag och min pojkvän är som sagt här uppe i Sthlm. Hans kusin ska gifta sig i helgen så det blir bröllop. Vi har flyttat tillsammans in i en lägenhet i GBG. Den är jätte fin. Och snart ska vi fira våran 10 månads anniversary. Tiden går snabbt.

Väntar på att han ska höra av sig så ska vi träffas inne i stan tillsammans med hans pappa, fru och hennes mamma. Ska bli spännande för det är första gången som jag träffar dom.. Så det är väldigt nervöst med. ^^

Hoppas ni som läser har haft en bra sommar hittils iaf. Även fast vi inte har haft så mycket sommar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar