lördag 20 augusti 2011

Fly

Haha det sötaste som jag har varit med om på jätte länge. När jag skulle ut och röka så blev jag attackerad av två jätte söta ungar. Dom hade blivit ute låsta. Så vi skrek tillsammans "hallå" till dom som borde på översta våningen bredvid mitt hus för dom hade balkongdörren öppen. Men ingen kom ut.

Så frågade dom hur länge dom hade varit ute låsta så svarade dom "Hm... en halvtimme kanske. Eller två halvtimmar!" Sedan sa den andra "Eller 10 min." Hahaha. ^^ Sedan visade dom mig en jätte stor äcklig snigel... :p Dom kom in efter en annan gick ut så höll dörren öppen för dom. När jag skulle in så sprang dom ut igen och så sa en "aaa jag har nyckel!" 

Fan, har varit nere så länge idag... Har varit katastrof... Men många har försökt rycka upp mig. Det är för många tankar som flyger just nu. Jag försöker förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar