onsdag 16 februari 2011

Cigarett och en kopp kaffe

Börjar dagen med en smäll...

Försov mig, igen ! Vilket inte är speciellt bra. Får dra ditt mig imorgon. Tittar på mobilen och har fått några sms och missade samtal. Men just idag orkar jag inte ta itu med det, not just yet...

Kom ihåg när folk ringde under helgerna bara för att fylle-snacka... En  natt då Mattias ringde och jag måste ha slängt i väg mobilen i sömnen, för dagen efter hittade jag den under sängen vid fotändan. Flera gånger la jag den i garderoben bara för att slippa se den.

Alex och jag kunde snacka hur länge som helst om allt möjligt tidigare... Han fanns alltid där för mig. Stort sätt. Kom och hämtade mig en gång när jag flippade loss en gång... Jag vet inte. Men Alex är nog en av dom skönaste människor jag känner.

Jonas är Jonas. Han skulle aldrig komma och hämta mig om jag var i trouble. xD Han är oftast själv på rymmen. Vad som är speciellt med honom vet jag faktiskt inte. Han är charmig som tusan och får mig att skratta. Men han är speciell alltid.

Och lilla Chrille... Vi har haft många djupa diskussioner mitt på nattkvisten till morgonkvisten. Vi gick och la oss när alla gick till jobbet och vaknade när dom kom hem från jobbet. Vi hade en sån period innan. Han av någon kan få mig att skratta så hårt att tårarna sprutar. Man kan vara med honom och bara vara sig själv... Slippa tänka på allt möjligt, hur man ska bete sig eller något sånt. Bara kunna slappna av...

Jo, en grej som alla dom här tre har gemensamt som jag gillar är att jag kan vara mig själv. Dom drar fram det bästa ur mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar