tisdag 15 februari 2011

The day starts with...

Här sitter man helt själv och kollar lite på kläder. H&M har fått in sjukt mycket fint. Fick lämna kvar ganska mycket kläder uppe i sthlm. Gav bort en hel del med. Grejen med mig är att jag tröttnar lätt på grejer jag har... ^^ Upgrade ya, u know...

Men jag älskar att shoppa. Så att inte ha så mycket kvar efter man har betalat hyran och grejer är reeeen och skär pest. Men jag kan hålla mig. It´s all good.



Tror jag ska köra med mycket jeans shorts och skjortor till sommaren. Och så klart converse. Like walking on clouds. Köpte en  magtröja inne på H&M här om dagen med Rolling stone signaturen. Kom på den är skit skön att sova i. ^^

Slappa oversize linnen kommer fett gå in i min garderob till sommaren med. Jag gillar inte behöva springa runt med stora väskor. Klantarsel som jag är med så tappar jag lätt bort grejer med. Så en liten vanlig axelväska räcker för mig. Att bara kasta ner det nödvändigaste. Är inte som alla andra tjejer som måste ha med halva deras hem i en väska liksom. Så därför, kompromissar jag hellre upp med mycket smycken.


Pink is the shiit ! Skojar. Men det är en fin färg. Tror min svart-period är över. Just nu vill jag bara ha lite färg i tillvaron... När man öppnade min garderob innan såg man bara ett enda stort svart hål typ. Hade absolut inga färger alls.

Nej, nu orkar jag inte mer...
/ Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar