tisdag 15 februari 2011

The most important things are the hardest to say, because words diminish them

Sky is the limit.

Fan är uttråkad. Ska upp om 7 timmar. Kanske bäst att försöka sova lite... Sitter och knaprar i sig lite knäckebröd med taco sås... Häftigt värre.

Sthlm resan kanske inte blir av. Det är typiskt. Kanske kan åka ner till skåne då ist... En gammal bekant har lyckats hitta en på fb med. Riktigt längesedan vi snackade sist. Jobbade för många år sedan på Helsingborg festivalen. Och där träffade man på en mupp som ville ha pizza.

Folk kommer in i ens liv alldeles för snabbt ibland. Andra lämnar en alldeles för snabbt med... Det jobbigaste är att jag sällan träffar på någon som är tillräckligt intressanta för mig, som jag vill ha kvar i mitt liv... Så det känns mer när dom försvinner... För jag har inte alls många som jag bryr mig om. Har inte alls många som jag tycker om... Ibland känns det väldigt ensamt...


Du är vacker, du är ledsen, du är arg, du är glad Jag behöver dig i mitt liv - jag menar varje dag Det värmer hela min kropp bara jag får röra dig Jag har inte riktigt förstått det sätt du kan röra mig Men det finns ingen situation du inte är välkommen i När allt är som jävligast och när allt är komedi Men jag känner detta djupt, så jag vet att jag finns För jag förknippar nog dig med allt det feta jag minns Om min kärlek någonsin var äkta är det det mellan oss Du lugnar mig totalt och får mig att bränna loss Utan dig så hade inte mitt liv varit detsamma För varje steg som jag gått har vi ju tagit tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar