söndag 21 oktober 2012

Sommar bilder

Nu är sommaren officiellt slut! Nu kan man inte dra ut på värmen så mycket mer. Men det man kan göra är att se tillbaka på massa sommarfoton. :) Hittade lite foton som man har tagit under sommaren fram till nu.

Gjorde en tårta. Tyckte den blev så fin att jag var tvungen att ta ett foto. :) En underbar dag satt jag, min pojkvän och hans mamma ute på kajen. Åt sushi och bara tog det lugnt. Mina nya converse som kostade 250 kr :) *yeeeahh*

Vi var ute på Kosta? Hos en vän på en ö, lite längre bort från Göteborg. Där var vi en helg. Var jätte fint. Tråkigt bara att det inte var så varmt den här sommaren. Solen sken men det var definitivt inget badväder. :p

Fast den här tjejen hittade en liten "mini ö" på själva ön, och klättrade upp på en stora stenen. När jag skulle ner och känna på vattnet slant jag på en blöt sten och föll ner med rumpan. Jag fick en chock och sträckte upp handen som jag hade mobilen i så den inte skulle bli blöt. Precis då gick det ett gäng personer från Norge och han som gick sist såg när jag trillade i. Jag bara vinkade "hej hej!" och han skrattade.

Vi har en ganska fin utsikt där jag och min pojkvän bor. Vi flyttade in den 1 juli tillsammans. Och för 2 veckor sedan firade vi vår one year anniversary. <3

Lista flyttar in. Jag och sweetie välkomnar vår fina Lisa hem till oss. :) Nu när jag ser på dom här bilderna som är ca en månad gammal bara så kan jag se hur mycket hon har vuxit. :) Min lilla kattunge.

Mina föräldrar var här och hälsade på. Vi åkte upp till Heaven 23 där dom bodde och såg på den fina utsikten. Jag var först livrädd för glashissen men det gick galant. :) Så snabb den är. 3 sek så är man uppe.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar