lördag 12 november 2011

My one and only

Home efter ha varit med Anna. Vi spelade lite MK9 och snackade som vanligt om allt möjligt. Like a boss.
-------------------------------

Men istället för att leka emo nu... Så finns där så mycket som är viktigt med. Har ett jobb om jag vill, jag har ett tak över huvudet. Och det mest viktigaste just nu är min pojkvän. Han säger till mig att vara stark. Och han ger mig styrka. Varje gång jag tänker på honom blir jag glad. Och när jag är med honom försvinner allt annat. Han drar fram alla dom här fina sidorna hos mig...

När han inte är med mig så vill jag bara ha honom här... Jag älskar när han håller om mig. Jag älskar när han säger att han tycker om mig... Hans närhet är så fin. Och när han ser på en... Omg. : ) Han betyder väldigt mycket för mig.  

My one and only

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar