torsdag 10 november 2011

Time to get to business ! ^^

Ja då... Har två arbetsintervjuer som man ska gå på. En imorgon och en nästa  vecka. I need this... Roliga är vilket som lockar mest. Den imorgon är telefonförsäljning (!) Mm... Det har man ju haft erfarenheter tidigare inom. Men detta företaget verkar seriöst och har gått med vinst. Vilket är viktigaste. Finns så många företag som ligger på minus. Man ringer inte till privatpersoner heller över 70 år liksom. Man ringer runt till andra olika företag och säljer. Vad vet jag inte än för det stod det inte på deras annons. Men antar man får reda på det imorgon. Det ligger bara 20 min härifrån.

Lönen ligger på ca 10.000 Garantilön eller vad det heter... Och tiderna är mellan 09:00 - 17:00. Sitta i telefon så länge, igen ! Känns inte lockande... But it´s all about the freaking money, right.

*

Det andra är restaurangbiträde. Ska ordna sallader och lite annat vad nu det stod. Det kan vara rätt så soft. Plus jag får välja mellan heltid - deltid eller hoppa in vid behov. Men jag har ingen aning om vad jag kommer få i lön. Tiderna är mellan 07:00-15:30 -  10:30- 15:30. Plus det ligger ute i Bromma. 

Yeye...
Löser sig säkert. Nu blir det lite film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar