fredag 25 november 2011

xD

Wee.. *snuvig*
Vaknade upp för en liten stund sedan.

Sov med fönstret öppet i natt och vaknade av att regnet slog utanför. Samtidigt när jag höll på att stänga fönstret skickade pluttis ett morgon sms. Tänk att han har skickar morgon sms till en. Och att dom fortfarande är lika gulliga som det första om inte ännu gulligare.

Somna om igen och vaknade upp med världens snuva. Att umgås med min förskylda pojkvän i 4 dagar lyckades inte att få mig sjuk. Men ett litet fönster uppe.. Congrats.


Så när jag steg upp gjorde jag mig i ordning varm jordgubbs dricka med lite vanilj smak i. Innehöll också c vitamin. :) Och efter det drack jag en kopp tea. Sedan bloggade jag lite och gick och la mig igen. Känns lite bättre nu faktiskt.

Drömde att jag var tillbaka i skåne. Där vi bodde innan hade vi polis stationen precis mittemot oss. Drog jag upp persiennen så var dom där.

Don´t know why I tell u this. xD Har lyssnat på en bra låt väldigt mycket också. Lykke Li med I Follow Rivers. Ganska fin låt...

Har shoppat lite också. Inget speciellt. Men tänkte shoppa lite innan man börjar spara lite ca$h, ait. Hittade ett jätte snyggt fjäder hårsmycke med. Men that´s it.

Wee... Min mage är hungri.
/ peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar