onsdag 11 maj 2011

Back home...

Fy fan !
Vi cyklade till högdalen... Cyklade !
Haha. Men jag har äntligen hittat en
som är dåligare än mig på att cykla. :p
Gabbi ! Thank god.

Jag trodde jag var den
enda som inte kunde cykla normalt. xD
*Yaaay*

Anyway.
Vi spelade lite basket.
Snackade lite skit.
Cyklade till högdalen...

Och nu vill hon dra ut mig på söndag med
för att spela basket. Yeye. Vad gör man inte. ^^
Gratis kondition. : ) På tiden man rörde på
fläsket.

En talang som Gabbi har är att hon
ritar så himla otroligt fint !
Bilden nedan är hon som har ritat.
Skit duktig är hon.

Och ja. Ett bildbevis på att
man faktiskt har spelat basket. :p
Kan riktigt höra hur alla bara skrattar
åt en när man berättar att man har spelat...
Basterds...

Annars. Jag mår bra.
Allt är fint... Ska se på någon film nu

Ni får ha det så fint så länge.
Ok ? : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar