lördag 14 maj 2011

Thor ! Grym film

Hemma från bion med Anna. Vi såg på Thor. O-M-G. Om ni inte är intresserade av nordisk mytologi så gå se den bara för han som spelar Thor. Sweet Jesus. Skojar. Den var snyggt gjort, skådespelarna så där. Historien kunde ha utvecklats lite mer... Men den var sevärd. Kommer ju helt klart en uppföljare till den också.

Anna är så go med. Gillar att vara med henne för hon är normal. Inte alls någon drama queen eller söker efter gräl. En n.o.r.m.a.l person. Finns inte många såna idag som har lite vett i skallen.

Imorgon ska jag träffa min underbara Gabbi. Vi ska till en av hennes vänner och grilla. Om det inte regnar. :p Vilket det lutar mot. ^^ Men så fall kommer vi väl sitta inne och grilla...

Nej, nu ska jag lata mig framför en film. Dagen känns faktiskt bra. "Peppar, peppar ta i trä" Tog i mitt eget huvud. Känt för att vara gjort av papper. Eller ingenting alls. Eko.

Ni får fortsätta ha en trevlig helg. Umgås med era favoriter och bara njut av att ni har varandra. : ) Och jag ber om ursäkt om man har varit nere på sista tiden... Jag väntar fortfarande svar från psykiatrin... Men det kan dröja ett tag till. Tills dess hoppas jag ni står ut med mina humörsväningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar