måndag 2 maj 2011

GBG

Shuu

Är fortfarande i GBG. Har haft det jätte trevligt men idag ska man åka hem... Vad har man gjort då... Har firat en av Arash vänners födelsedag. Var kaaaaos. ^^  I fredes gick jag, Arash och Poya till slottsparken och käkade. Killarna kickade lite fotboll där med.

Nu är man vaken bara för att Arash var tvungen att sticka till jobbet. Han går upp kl 5 varje morgon... Starkt av honom faktiskt.

Usch såg på UFC igår innan vi gick och la oss. Sjukt hur man kan skada varandra så. Och att man gillar det. Gillar att få stryk alltså... Det är som att gilla lakris för mig. ^^

Nej, ska försöka sova lite... Eller fortsätta lyssna på K-pop. Första gången sedan jag kom hit som jag har tagit upp datorn. Hörs senare när jag har kommit hem !

/Peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar