måndag 2 maj 2011

Hemma

Detta har inte varit min dag ! Hoppade på tåget och skulle ta upp min laptop i väskan. Grejen var bara den att i väskan fanns där ingen laptop ! Starta paniken. Så ringde Arash och sa att jag hade glömt datorn hemma hos honom. Vet ni vad han säger ? :p "Hoppa av tåget !"

Stressad och panik slagen så hoppade jag av tåget. Jag fick åka enda vägen hem till honom som tar ca 25 min för att hämta laptopen och sedan tillbaka för att hinna med nästa tåg hem, som gick en timme efter. Så ja, stress var bara förnamnet.

Han med tåget *yaaay* mm. Tro inte att jag inte hittar min laddare... Ja, den hade jag tagit upp på mitt förra tåg och lagt ner medans jag hade letat efter min laptop. Plus så glömde jag mina solglasögon. : )  Det kom jag på när jag var på väg hem till sthlm.

Så nu har jag en laptop som inte går i gång och inga solglasögon. Jag mår super. :) Jag blir så trött på mig själv.. Har min stationära men det är inte samma sak. Kan inte ta med den till sängen liksom och somna till någon film. xD Plus laptopen är så mycket snabbare än den stationära. 

Och Arash fick se sidor hos mig.. :S Några av mina värsta. Stressad, irriterad och på dåligt humör... Får be om förlåtelse imorgon... Inte ok. : /

Aja. Nu är man iaf hemma. Skönt att få sova i sin egen säng faktiskt. Imorgon har jag lite och göra med andra ord. Måste ringa till skatteverket och fråga om jag ska dekalera, åka till ams och ringa till SJ.

Inte min dag ! Nu ska jag sova... Kanske hinner ladda upp några bilder från helgen annars gör jag det imorgon. Det var fan valborg i lördes ! Hehehe... Såg inte på någon majbrasa dock. Kändes inte som valborg. Vilket bara var skönt.

/Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar