måndag 23 maj 2011

Dagarna + bilder

En liten uppdatering om dagarna i GBG
På fredagen var vi som sagt på "spontan festen" som
dom har i GBG en gång om året. Vi tog färjan.
Var så klart tvungen att ta lite foton.



Förfestade lite senare på kvällen.
Blev full. Extremt full...

Så det här var den enda bilden jag tog
på spontan festen. : / Inte på folkmassan.
Eller på alla dom sköna människorna man
stötte på. Bara ett kort.


Lördagen.
The day of bakis.

Vi kom till Liseberg runt 18:00.
Väldigt skönt att det inte var så mycket folk där.
Det hade jag inte orkat med... :p




Mm...
På väg upp till Atmosfär.
Skulle bara åka upp för att se lite närmre...
Sedan hamnade man iaf på dom där
stora släng gungorna.


Där har vi den.....
Fy fan. Aldrig i livet att jag tänker
någonsin åka den. :p


Minnes lund ?
Vet inte om man kan se
vilka händer som hör till vilka
kändisar... Men det är Michael Jackson,
Whitney Houston

Sedan kommer jag inte ihåg mer... ^^


Vid den stora scenen. Vi var alldeles själva där.


På väg ut ! Vidare till bion...
Nu är det kväll och hela Liseberg lös upp.
Jätte fint.


Lisa blev jätte trött helt plötsligt (och full)
så hon däckade bland blommorna........


Hej Koala !


Bye bye Liseberg !


Där har vi dom...
Jag vann koala björnen och Arash
vann Lisa.

Roliga är att vi hade försökt vinna saker
under hela dan... Men var inte förens när vi
var på väg ut som vi båda vann på en gång.

It was meant to be

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar