onsdag 25 januari 2012

Och just nu..

Åh, är på Kent humör. Nothing special. Men snön faller sakta där ute. Jätte fint. Ska strax röra mig till kompetenstorget. Ska dricka jätte mycket vatten och försöka ta något att äta. Hade världens huvudvärk igår.. Brukar ytterst sällan få huvudvärk. Men råkade bespruta mitt rum med parfym. Och det blev en liten väl tung doft i hela rummet så mitt huvud kändes som det skulle sprängas... :p

Det är 2 veckor kvar tills jag åker ner till honeybun. Det ska bli så himla kul. :) Som jag har saknat honom. 2 månader utan honom. Han var så gullig igår med.. Sa att jag var ledsen att jag inte var så prat-glad igår iom huvudvärken.. Så sa han "önskade du låg i mina armar så du slapp prata och bara kunde somna i min famn." Gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar