onsdag 4 januari 2012

Hey and away Silver !

God morgon.

Ska strax iväg till arbetsintervjun. Men först sitter man och lyssnar lite på Spotify. Hade glömt bort att man hade den. O_o Har avslutat Spotify premium nu. Onödigt att ha den. 1. För att man inte använder den. 2. Onödigt att  behöva betala för något man inte använder. 3. Åker till A-land inom en månad så kommer inte använda Spotify. Men kan fortfarande lyssna på den tills februari. ^^ Här är en bra låt föresten


Haha. Jag och Arash pratade lite om planeter igår. Så frågade han mig vilken planet jag helst skulle vilja vara. Tycker  Neptunus är ganska fin, så tog Neptunus. : ) Sedan frågade jag vilken planet pluttis skulle vilja vara. Så innan han hinner svara så frågade jag "Pluto?" Han bara Pluto är ingen planet !

Huh ? Kallar du Pluto för ingen planet ?.. Det är den mest viktigaste planeten av dom alla. Han svävar runt alla andra planeter. Tar honom 213 år för att komma tillbaka på sin start position. Ungefär. Pluto är den starkaste planeten av dom alla om man tänker efter. Han bara ok då. ^^

Men helt seriöst så är Neptunus och Pluto mina favorit planeter. Can´t tell you why. Det bara är det. : )

Det har regnat hela kvällen igår och det regnar fortfarande lite. Visste inte att Sverige hade regnperiod. xD

Nej, hey and away.
C-ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar