tisdag 3 januari 2012

Welcome to the hotel california

Sitter här med en kopp tea och lyssnar på Hotel California, samt lyssna på regnet som slår utanför.. Många kanske tänker att det är en överskattad låt. Men för mig betyder den mycket. Var den första låten som jag kommer ihåg som pappa spelade upp på sin vinyl. Samt YMCA låten. Sprang runt som en vilsen liten höna där hemma, kanske mellan 3-4 år gammal och sjöng med. Var en låt som gav en power. ^^ Även fast kanske inte småbarn behöver mer energi..

But anyway... Ska på en arbetsintervju imorgon. Jag är peppad. Hoppas jag får det så man har något att göra. Knappt en månad kvar *spännande*. Tänkte pröva på vaxning också. O_O Undrar hur ont det kan göra.. Så skönt att slippa tänka på att man måste raka sig. ^^ Tänkte börja med armhålorna. En chock i taget liksom. :p

Yeah. That's all folks. Ska strax prata med Skuffis. Sedan ska jag se på filmen Underworld Evolution. No idea om den är bra eller inte. Only one way too found out I guess !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar