tisdag 27 december 2011

35

Hellu, hellu.

Idag fyller farsan år så vi ska ut och fira honom. Om jag får gissa vart vi ska ut och äta någonstans så blir det säkert Lilla Capri. He loves that place. Dom har god mat.. Väldigt mysigt litet ställe.

Om 35 dagar.. Så är det februari. Gissa om jag längtar. Det är som "bita i naglarna" längtar. Då är det seriöst ! Kan aldrig gissa vad som händer om 35 dagar. : ) And I´m not gonna tell you guys either. Jag ska göra en boob job... Kidding ! Eller ?.. Nej !

Ska ner till Australien, down under. Landet där man spolar upp och ner. Titta på kängurur. Blåsa i ett rör av träd. Äta ödlor ! Balls of flames ! O_O Nej, get back here ! Ska träffa finaste Arash... Saknar honom väldigt mycket.. Tänk om man inte hade fått träffa honom någonting alls. Då hade det varit 6-7 månader utan honom. Inte ok... : (


Såg på Sagan om Ringen igår
och jag älskar den här scenen
med Aragorn och Arwen.

Yeah.. Måste börja göra mig i ordning. Eller hinner se på en film. Blev helt plötsligt väldigt sugen på att se Ace Ventura. Behöver lite skadad, rolig humor. Och då är Jim Carry bäst. : )

/ bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar