lördag 24 december 2011

♥♥♥

Mysa...
Närheten med honeybun är det bästa som finns... Hålla om varandra i varandras tysthet. Möta varandras blickar. Känna när han smeker bort ens hår från ansiktet. Att få dra ens fingrar mot hans rygg... Finns där något finare än närhet ? Det är en stor tveksamhet som ligger i betraktarens ögon...

När han säger att du är underbar...
- Då stannar tiden. Då stannar allt. Det enda som finns är han som träffar en.. Han får mig att tänka, han får mig att känna, han gör så att jag kan se och höra. Och framför allt får han mig att älska.

Kärlek.
- Arash får mig att se på kärlek på ett sätt jag tidigare aldrig har gjort. Han uppskattar den och värdesätter den mer än någon annan. Det enda jag vill ibland är att hålla om hans hjärta. Jag kan inte hitta någon mer genuin. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar