lördag 19 mars 2011

But I'm just a soul whose intentions are good. O lord please don't let me be misunderstood

Har precis nyss haft världens mysigaste frukost. : ) Sånt betyder väldigt mycket för mig för i min familj har vi aldrig samlats runt frukost bordet och bara suttit ner och pratat och ätit gott, liksom...

Min morsa är värre än en tonårings tjej som har obsession med sin vikt och diet. Äter typ inget på morgonen förutom kanske ett ägg och dricker en kopp kaffe. Så det har blivit man aldrig äter frukost. Det är inte förens nu som man har börjat ta tag i det.

Familjerstunder har aldrig varit något aktuellt om man säger så i vår familj. Det har alltid varit mest jag och min brosa som har försökt hållt ihop familjen men dom ger inget så vi har tillslut också slutat bry oss. Vi har aldrig varit någon "normal" familj, men anyway.

Nu ska jag, DD och hans polare  ut och göra stan, eh låter coolt eller hur. xD All my money is almost gone, but anyway... Lite kan man nog lägga ut. Men först ska vi ut o äta sushi. ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar