onsdag 23 mars 2011

Fri

Får sån härlig frihet känsla när jag lyssnar på Detektivbyrån. Konstigt nog. Betyder det att jag inte kommer bli lycklig förens jag rymmer i väg med cirkusen... ? To be continued....

Ska kanske ner till Skåne runt den 16 april för inflyttnings fest hemma hos brosan och Linda. Hade varit kul. Har inte träffat dom på väldigt länge.

Just det. Har sett klart på Ip man 2. Ettan var helt klart mycket bättre. Donnie Yen, (som är förövrigt 47 år) som spelar Ip man, är tydligen en känd skådespelare som jag har sett i andra filmen men inte har varit medveten om det. Som te.x. 

Hero
Once Upon A Time In China 2

Var meningen att dom skulle göra en triologi av Ip man men verken Donnie eller producenten Raymond Wong är speciellt villiga att göra en tredje uppföljare. Citat från Donnie han själv, är att han tror Ip man 2 kommer bli en klassiker så det inte kommer bli lönt att göra en tredje film. Hm, självsäker liten jävel... ^^



Själv tror jag inte Ip man 2 kommer bli ihåg kommen så speciellt länge... Den var bra, but not quite that good. Ettan hade så många bättre fighter utan att det skulle kännas löjligt och en skvätt överdrivet. Direkt efter man hade sett klart på ettan ville man se om den. Så ska en bra film vara. Man vill se om den direkt. : )

Var längesedan man var uppe så här länge... Kanske borde försöka sova lite. 
/Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar