tisdag 29 mars 2011

For every unique person who read this goes the money to charity !

Challe Schulman äger en blogg där varje unik person som läser omförvandlas till pengar som sedan går till välgörenhet.

Ärligt så har jag aldrig gillat dom två bröderna... xD Men allt som går till en god gärning är a good thing. Jag önskar jag hade makten att kunna göra något sånt. Det är min dröm att kunna förändra världen till det bättre. Många tycker te.x. att Osama barack är mer en drömmare och en poet än någon som kan styra och ställa.

Men jag tror världen behöver en massa, massa drömmar just nu som kan bli till mål ! Har du en dröm förverkliga den.Har vi en gemensam dröm, ja... Ni fattar.

It´s time for all the hatred to end. All the unnecessary pain to stop. Jag skulle hellre vilja tillägna hela mitt liv att hjälpa andra än att leva ett liv där bara smärta ingår...

Iaf, Challes blogg hjälper andra. Han har makten att göra något bra. Så varför inte hjälpa till lite ? Att göra lite nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar