fredag 18 mars 2011

Put a fork in me... I´m done

*Puuh*

Äntligen klar !! Behöver en större resväska... Tro inte när man äntligen har fått ner dom kläderna (som man tror är ok tills imorgon) så kommer man på: Ojsan ! Var och hur ska laptopen få plats ?? O_o Stupid... Och ojsan. ett par extra skor kanske hade varit bra att få med? För mina favorit boots har ju en viss person förstört. Tack så mycket...

Börjar få lite smått panik igen om man har dom rätta kläderna med eller om man har tillräckligt med kläder med eller om man har för mycket kläder med !

Aja... 5 timmars resa med tåg, utan internet. Det ska säkert gå bra... Kommer bli roligt om inget annat. Ha, ha...ha.

Märks att jag är van att resa, va ? Märks att jag älskar att packa o resa, va... ? Hatar att resa ! Varför kan man bara inte teleportera sig ditt man ska ? *Beep me up Scotty !* Nä ! Man ska antingen flyga eller åka tåg... Jag gillar verken flyg eller tåg. Hade hellre åkt buss om det inte hade tagit 7 timmar. Hade haft åtminstone internet...

Så, gnällt klart... Nu ska jag äta mina kalla nudlar. I Will Always Love... Noodles !
/Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar