tisdag 15 mars 2011

I just came to say hellu

Varför ska jag alltid ha huvudet bland molnen för ??

- Kom en timme förtidigt till klippningen idag
- Gick ut med disken till badrummet
- Har missat ett flyg hem
- Tog en tuggummi påse från pressbyrån utan att betala det... 3 gånger
- Svarar reflex fullt "aa" eller "mm" utan att ens lyssna ibland
- Tar fel på datum, regelbundet
- Glömmer bort saker
- Kan stirra rakt fram utan att säga något (FYI ! En bekant frågade varför jag var så tystlåten för en gång.Och jag kunde inte riktigt svara på det, men innerst inne så vet jag... Men han sa med ord att jag kanske tänker mycket som handlar om känslor. Vad ska man säga... Han slog väl huvudet på spiken. Jag tänker mycket... Extremt mycket. Tror ingen förstår hur mycket jag tänker, förutom han. Om allt. Och det äter upp mig inifrån)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar