onsdag 16 mars 2011

Jippi-kaj-yeah !!

När man är pisst off så se det som ett bra tillfälle att ta itu med vissa saker. Som den där "vännen" som du länge har stört dig på, men vet inte riktigt hur du ska "bryta isen" med. Eller dom där dryga telefonförsäljarna, ge dom en piece of your mind. Hata dina grannar ! - Spela all otänkbar musik som dom hatar, men som du älskar ! Ställ dig i vägen för alla fortkörnings idioter, friskt vågar, hälften vunnit. Slå ditt lilla syskon. Om du inte har, ta ditt husdjur !

Grejerna är oändliga som du kan göra för att få ur din ilska !
Bara din fantasi som sätter gränser.

Jag tog tag i att ringa en arbetsgivare som jag har skjutit upp på allt för länge nu. Tänkte jag är redan fly förbannad. Om jag får ett nej så stör det inte mitt humör iaf. So why not ? Ringde upp honom. Ska prata med min handläggare imorgon och få en jobbcoach. Sedan skulle jag höra av mig igen.

Bära-bing !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar