onsdag 23 mars 2011

Youre a little late. Im already torn

Yo !


Hemma. Åkte först in till Gullmars för att träffa Anna-panna. Sedan var jag tvungen att åka hem igen för hade glömt mina hemnycklar där hemma (pucko).

Var hemma om ett tag och pumpade låten Call the ships to port. Min nya absoluta favorit låt. ♥ Fy fan så mäktig den är... Now that´s what I call real industrial music. Kom ihåg förra året då jag och en polare stack till ett ställe här i Sthlm där dom stort sätt bara spelade industrial music. Så jävla nice. : )

We call our ships to port


Efter ha varit hemma om och stört grannarna lite, åkte man igen in till stan för att möta upp Gabbi och hennes tjej. Var så längesedan vi sågs. Fan vad jag har saknat henne.



Vi stack in till stora åhlens och kollade lite. Köpte hårfärg. ^^ Ska färga håret shock rosa och ha vita slingor. Skojar. Ska färga det lite mer mörktbrunt tänkte jag. Finare nu till sommaren.




Where were you when I fell from grace
Frozen heart, an empty space
Something's changing, it's in your eyes 
Please don't speak, you'll only lie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar