tisdag 19 april 2011

Fry me ... I'm done

Kom på nu varför vissa bilder lägger sig helt konstigt. Det blir så beroende på hur man har mobilen när man fotar. Vertikalt eller horisontellt. Håller men den vertikalt så fastnar bilden vertikalt. Då har man löst det mysteriet !

Moving on... Jag shoppade... O_o Aaaah ! Jag kunde inte hjälpa det... Skjut mig. Jag har ångest. Fattar inte vad jag håller på med ? Men köpte iaf en söt liten kofta inne på H&M. Gick på 149 kr. Sedan två linnen för 99 kr.

Shimmer body lotion för 129 spänn... Det erkänner jag att det var lite väl dyrt... Duschcreamen från Nivea är super för oss som har torr hud ! 39 kr gick den på. Love it. Och så ett helt värdelöst lipgloss från viva la diva... Värdelöst, värdelöst, värdelöst ! Köp det inte. Gick på 69 eller 65 spänn. Ingen färg, ingenting. Man måste lägga på 3 lager med smörja för att det ska ge lite färg på läpparna. Luktar överdrivet mycket "godis" med. Nej, den hade jag kunnat klarat mig utan...


Dagens outfit.. Tröjan som jag köpte igår från H&M. Tights och convers. Skinnjackan åkte på med sedan. Enkelt, bekvämt och snyggt tycker jag. Förlåt för mitt stökiga rum föresten... Och jag fastnade inte på bild idag. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar