måndag 18 april 2011

Shoppat lite stöff

Har shoppat lite. Irriterande, hur jag än gör, så vänder sig inte vissa bilder sig rätt. Vad är problemet ?Varför vill dom inte vända sig rätt föööö-höör... Blir ledsen.

Hittade en usb kabel *yaaaay* 200 spänn gick den på. Värt det. Men nu är jag fattigare än fattiga riddare. Det är lite ångest när jag tittar på allt jag har köpt...  Vilket inte är mycket. Men fan vad det kostade.

Kläderna gick på 500 spänn
Usb kabel 200 spänn
Köpte duschcream på apoteket 100 spänn
Köpte mat för 106 spänn
Tågremsa 110 spänn

Shoppade även lite grejer nere i Skåne:
Ett par nya convers
En freebra
Klänning
Lite underkläder
Vi gick ut pröjsade inträdde till Linda
Lite annat smått och skit

Så jag är fattig just nu. But for now... Har jag det viktigaste som jag behöver. Ett par nya skor, en usb kabel,  och lite vårkläder... 




Älskar skjortor. Den färgglada skjortan gick på 100 spänn - rea. Gröna skjortan gick på 200 spänn. Gråa tröjan gick på någonting och den randiga gick på 149 kr.. Ok, det gick på lite mer än 500 spänn... Ringen med stenarna gick på 50-60 spänn. Hjärt ringen gick på antingen 29 eller 39 kr. Fluff nyckel ringen gick på 29 kr tror jag, flät-pannbandet gick på 39 kr (tror jag).

Får se om jag ska behålla den gråa tröjan. Den var lite kort... Samma med den randiga men tror den kan bli snygg till ett par jeans shorts. Älskar den gröna skjortan. Den känns lite militärisk.

Nu ska jag äta min kladdkaka och se på någon film. Bilderna från helgen kommer upp snart. Tänkte slänga in dom på fejjan först... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar