måndag 18 april 2011

Summering

Tänkte skriva lite snabbt om dagarna i malmö. : ) Det är otroligt skönt att få komma bort i några dagar... Men det blir ännu bättre när man får träffa underbara människor.

Dag 1.

Jag kom ner på onsdagen. Men kom ner ganska så sent att man gick och la sig direkt när man kom hem till David och Linda. Så vi kan egentligen börja vad man gjorde på torsdagen. : )

Stack för att träffa Alex och Chrille. Vi gjorde inget speciellt. Hämtade ut medicinerna till Chrille. Sedan stack vi hem till Alex och åt hamburgare. Och efter det såg vi bara på tv. Det var ingen speciell dag om man säger så... Astråkig om jag ska vara ärlig.

Dag 2.

Fredagen. Jag och Linda shoppade ute i malmö. Linda hittade en skit snygg skinnkjol och jag hittade lite allt möjligt... Jag gick loss på det mesta. Spontan shoppning är den värsta typen av shoppning ! Man köper med sig saker som man egentligen inte behöver eller tror det är snyggt för man är tvungen att ha något... :p Men blev nöjd med mina nya convers...

Efter ett par timmar joinade brosan oss. Vi stack sedan till lilla torg och tog en fika. Alltså det var fullt överallt. Så vi fick sitta inne. :p Nackdelen med sommaren. Alla ska vara ute. Samtidigt.

Dag 3.

Lördagen !! Fest !! Direkt när man vaknade gick jag och Linda ner för att sola. Vi kom ut som två röda tomater. Dom där rörven var nog inte så speciellt bra... Kände det efter 10 min vilket då man skulle egentligen ha hoppat ut. Men låg kvar mina 15 min. Brände rumpan... Men färgen la sig sedan som tur var. xD

Efter började vi städa lite, åkte och handlade det sista. Gjorde oss i ordning och sedan droppade en efter en in. Det var faktiskt riktigt kul. Riktigt lyckad fest. : ) Var lite rädd först att brosan skulle däcka. Han dricker inte ofta eller alls mycket. Så när jag fick se att han började snapsa blev jag lite orolig... Men han klarade sig. :p Vilket var tur för honom... Om han hade däckat hade jag åkt hem.

Tiden gick snabbt. Och alla skulle börja röra på sig. Vi stack till etage ? Helt ok ställe... 3 dansgolv men ändå ett väldigt litet ställe. Största dansgolvet var inne på slager golvet. WTF... ? Och RnB golvet var det minsta. Weird. Men det var kul. På house/techno/eurodance golvet kickade vi loss, jag och mina brödrar haha ! Det var fett roligt. På golvet fanns där en liten scen som jag tror inte man egentligen får vara på... Men Yong hoppade upp och började först dra upp Hawe tror jag. Sedan försökte han dra upp mig ! Bara glöm det... Meeen efter ett tag så stod vi alla där... Skit pinsamt. Men tänkte. Vad fan. Man lever bara en gång. Förhoppningsvis kommer jag aldrig se dom här människorna igen så varför inte bara ha kul ? ^^ Nej, det var roligt.

Kvällen slutade vid runt 5 på morgonen. Kom hem. Däckade.

Dag 4.

Söndagen. Brosans födelsedag ! : ) Jag och några till sjöng faktiskt ja må han leva till honom på 00.00 slaget. Han fick av Linda en flygbiljett till Sthlm runt den sista helgen i maj. Tillsammans med henne så klart. Så det ska bli kul att dom kommer upp snart.

Söndagen bjöd på riktigt fint väder så vi kände inte för att stanna inne. Västra hamnen kom upp och alla tyckte det lät som en bra idé. Efter ett par timmar gick solen i moln och jag och Sara skulle åka hem. Helt ärligt så saknar jag alla. Jag förstår inte vad jag gör här uppe i Sthlm helt ärligt. Jag har ingen här... Förutom Anna men hon har skolan och sköta så henne träffar man ju inte så ofta... Nej, skåne. Vad gör du med mig... Du får sluta nu.

Underbara människor. Roliga och softa. Inte alls såna typer av människor som jag är van vid... Jag undrar nu varför jag har slösat bort så många år på idioter... Aja...

Lite summering. Nu ska man väl fortsätta se på filmen. Jag måste ibland pause för att få en pause helt enkelt från filmen. xD Video klippet kommer upp snart med. Den är ingen speciell... Jag trodde det. Kanske för jag var full när jag filmade. Men ja. Varför blir allt mycket roligare när man är full ? :p Då kommer efterfrågan... Varför kan man inte alltid vara full ? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar