tisdag 19 april 2011

Spotify

Jag har bara gratis spotify vilket betyder att jag har en tidsbegränsning på hur länge jag kan lyssna på musik. Vilket är 20 timmar. Varje vecka dock får jag 5 nya timmar. Tack. Men från och med den första maj så ska det bli ändringar för oss som använder gratis spotify. Vi får bara lyssna på en låt max 5 gånger i månaden och tidsbegränsningen sänks till 10 timmar. Jag tycker det suger. Och att det är reklamavbrott efter varje låt man lyssnar på... 

Tack vet jag youtube. Men ibland är det mycket lättare att bara kunna klicka på vilket låt man vill höra på. Det är lite mer organiserat där med. xD Aja. Klart det finns en sida som man kan få Spotify premium. Men även solen har fläckar. Jag får väl nöja mig med youtube. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar