måndag 11 april 2011

Skåne here I come

Japp... På onsdag är det tänkt att jag sticker. På sätt och vis vill jag. Och på sätt och vis inte... Visst ska det nog bli kul att se alla igen. Men jag önskar jag hade mer energi och motivering till det... Tänker fortfarande på vad jag ska ha på mig på inflyttningsfesten. Kan inte hjälpa att vara lite nervös... Så fyller brosan år på söndag med. Måste ge honom någon fin present fan...
------------------------------------------

Ska iaf bjuda på (massa) bilder, hoppas jag. Är ingen ägare till någon digitalkamra och kamran på min mob suger. xD Men det ska nog ordna sig. Får kidnappa Lindas digitalkamra säkert. : ) Det ska nog bli kul.

Usch, ska till läkaren kl 14.00 idag. Hatar läkare. xD Dom är alltid så kalla om händerna och dom är läskiga... Deras image kanske men ändå... Sonna...

Vaknade av ett sms från Chrille. Han ska snart sticka från psyket. Hoppas jag. Sa till honom att försöka vara snäll mot psykologen så han inte blir tvingad att stanna kvar där längre.

And then... Ska jag bara vänta in onsdagen. Kanske börja små packa lite. - Lalala...-
Ha´d fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar