måndag 11 april 2011

Jag vann !!!

Just de !! : )

Nej, jag är ingen tävlings människa... xD
Skulle sett mig när jag spelade FFXIII hemma hos
en bekant, mindre betydelsefull person.
Anyway...

Han kunde inte klara av bossen Odin
så jag fick ta över. Och jag bräckte honom !
Alltså Odin.

Rakt av. Fick alla guld stjärnor man kunde få och så.
Jadå. xD

Så jag skrek och hade mig "där fick du !!"
Han bara blir du sån här varje gång du vinner...?
Hallå ?! Jag är asiat... Vad förväntar du dig ? xD
Ja, jag blir lite halvt galen när jag vinner...

Bra vinnare dock.
Ingen dålig förlorare. Alla förlorar
någon gång...

Tänkte jag köper min biljett ner till skåne på
tradera för att tjäna in lite pengar...
Hittade en biljett och jag vann den. : )

Haha. Jag vinner sällan någonting.
Därför jag blir så överlycklig. ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar