tisdag 12 april 2011

Inspiration

Fick lite inspiration när jag lyssnade på Staind - It´s been awile. Så skrev en liten dikt.. Det är konstigt men jag har mycket lättare att uttrycka mig när jag skriver...

Men jag kan aldrig göra något halvdant... Det blir oftast bara pannkaka av allt då. Jag måste verkligen känna det riktigt... Eller vilja det. Om jag ljuger för mig själv eller inte är ärlig så blir det sällan bra... Det blir bara halvdant.


Uh. Ett exempel på hur jag fungerar : FF7 - Limit breaks. ^^ En bar som fylls på under tiden. Och när den är fylld kan då spelgubben  utföra sina special attacker. Jag behöver få min bar fylld för att det ska bli bra ! xD Bra metafor va ? ^^



Epic... !
 Och den ljuva låten... One winged angel ^^

I need that game btw... "Kill" "Aerith killer" "Amai - naiv" Amai !! Jag har inte packat... ! O_o Jag som alltid annars brukar packa 1 vecka innan... 

Isogu ! Orkar inte... xD Packar imorgon. Har hela dan på mig. Lugnt. ^^ Ska se lite på Oz nu tror jag. Sedan blir det sängen. Hoppas jag inte drömmer ännu en dröm om en viss E.T som älskar att skalla folk... Don´t ask... xD

/Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar