onsdag 13 april 2011

How you got me on my knees.. This will be the death to me

Har packat klart, tror jag. Hittade en svart klänning helt oanvänd, i garderoben. Yaaay... ! Är det bara jag som är en sån tönt som lämnar kvar prislappen på plaggen som jag inte använder ? Jag rycker alltid bort dom när jag ska använda själva plagget...

Har varit med om för många gånger man shoppar impulsivt, kommer hem, rycker bort prislappen, tar på sig plagget och så passar inte skitplagget en ! Ja, jag är sån som sparar kvittot med... xD Lämnar alltid kvar det i påsen utifall att. 

Är sån med som kan ha plagg liggandes länge i garderoben utan att använda det. Och sedan efter ett par månader så hittar man plagget och blir typ skit glad ! ^^ Precis som med den här klänningen. Tyckte inte den passade en först. Men behöll den iaf... Och nu, sitter den bra... Bara för man är desperat efter en klänning. Men iaf.


Quick fix and heartbeats, gets me so easily
Now you got me on my knees
This will be the death to me
Tic tac, time goes by, hits me so suddenly
How you knock me off my feet
I'm the Queen of Apologys

/ the sounds  - Queen of Apologys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar