söndag 10 april 2011

Sleep tight...

Jag blev helt plötsligt väldigt trött... Kom ihåg en period då jag tyckte bättre om att drömma än vara vaken i verkligheten... Dom här dagarna kommer gå långsamt. Men jag får kämpa på som vanligt. Som min vän som sitter på psyket sa "det är aldrig försent att börja leva sitt liv". Jag vet inte vad psykologerna försöker förvandla honom till. Men han låter som en jävla maskin nu. "Jag njuter av morgondagarna. Jag uppskattar mer morgon solen. Jag vet att jag inte kommer bli bättre inom en snar framtid, men jag måste kämpa på. Det är aldrig för sent."

Han låter som han läser en jävla bok för fan ! Han kommer bli sån "Varför bråka ni för? Från bråk löser ni ingenting. Låt oss nu ta varandra i händerna och be till herren där uppe." OMG ! Ni har förvandlat min polare till en präst ! Give back my buddy... Han kommer bli sån så fort någon slår till honom... "Våld löser ingenting. Våld föder bara våld." Shiit... Depression kan man aldrig bli frisk från. Man är skadad för life ! Måste käka piller för resten av ditt liv och prata med psykologer...

Fucking knew it ! Alla människor på den här planeten är onda rakt igenom. Kolla bara vad vi gör mot varandra. Det är inte ok.

/Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar